reklama

Do teba odetá..

Všetky sú rovnaké, každá je iná.. Cohiba, Partagas, hodvábna slina.. Spoločne stúpame po schodoch z dymu, do pekla do raja tam kde nás príjmu..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

V jeden (neskutočne skutočný) deň si mi napísal krátku a stručnú smsku "Lucia, príď mi rozprávať, cítim sa sám". Vedela som čo to znamená, neváhala som ani na sekundu nechať ťa čakať. Obliekla som si prvé čo bolo prehodené na stoličke a prvou električkou som prišla na naše tajné miesto.


Miesto, ktoré obklopovala vôňa tabaku a vytvárala tak realitu v úplne inom priestore. Sedel si v ratanovom kresle s pohárom červeného vína a ja sa hodnú chvíľku len tak na teba pozerám. Si ako prietrž mračien, ktorá sa preháňa po oblohe, no napriek tomu pôsobíš upokojujúco. Atmosféra v miestnosti maľuje obraz neskutočna. Z diaľky počuť tóny kubánskej hudby, ktorú ktosi len tak vybrnkáva na gitare.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Podídem k tebe a vojdem Ti prstami do vlasov. Vzrušenie sa mi čoraz viac vstrebáva do pokožky a ty sa túžiš čo i len jeden krát nadýchnuť mojej vášne a harmónie. Chytíš ma jemne za ruku a posadíš oproti sebe. Tvoj priamy pohľad, tvoje rozkošné privieranie viečkami, tá jedinečná chuť, ktorá sa vždy tiahne mojimi útrobami. Príjemné teplo, ktoré sála z tvojho dotyku mi prechádza touto chvíľou a núti ma zastaviť. Vnímať. Dýchať. Cítiť. Je to akási malá výhra, pobláznenie zmyslov. Mysle. Prijímať tvoju vášeň, nehu, nespútanosť, uvoľnenie.

Chcem byť stále takto do teba odetá.

Lucia Selveková

Lucia Selveková

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... narodená v znamení leva :) Zoznam autorových rubrík:  O tebe, o mne, o násMoje depresie a iné stavySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu